Home >> Belangrijke maatregelen genomen door Winkelen en Sparen in verband met COVID-19

Belangrijke maatregelen genomen door Winkelen en Sparen in verband met COVID-19



BELANGRIJKE INFORMATIE


Naar aanleiding van de uitzonderlijke situatie die we momenteel allemaal doormaken, is onze de gezondheid en veiligheid van onze leden, onze werknemers en hun families.


Gedurende deze periode, hebben we er alles aan gedaan om de continuïteit van onze service te garanderen. Om deze reden is onze Ledenservice alleen via e-mail beschikbaar. Aangezien wij momenteel met een aanzienlijk volume te maken hebben, zal dit invloed hebben op de behandelingstijd van uw aanvraag. Wij doen er alles aan om alle emailaanvragen zo snel mogelijk te behandelen.


Onze website blijft toegangelijk en u kunt uw lidmaatschap via onze website http://www.winkelenensparen.nl/ beheren en blijven genieten van al onze voordelen. Mocht u vragen hebben, dan kunt u ook onze Veelgestelde vragen sectie op onze website raadplegen.


Als u vragen heeft, raadpleeg dan de veelgestelde vragen (FAQ) op onze website.


Sommige retailers in ons programma hebben gevraagd om tijdelijk te worden onderbroken omdat ze hun service niet kunnen handhaven. We nodigen u dan ook uit om onze catalogus in de gaten te houden, aangezien deze binnenkort mogelijk weer beschikbaar is.


We danken u voor uw geduld en begrip in deze lastige periode.


Zorg goed voor uzelf, voor de mensen om u heen en geniet van de voordelen die Winkelen en Sparen biedt vanuit het comfort en veiligheid van thuis.

Is uw vraag volledig beantwoord? Zo niet, neem gerust direct contact met ons op Non